ابر بارانی
دل نوشته های من و تنهایی

بنام او و براي او كه همه اوست

 

تکه ابری شدم در آسمان قلبم

خواستم گذر کنم از غم و سیاهی

وقتی آسمان دلم ابری شد

بارانی باریدم بر اوج محبت

ناگهان از ابری چکیدم بر دریچه محبت

از اوج قلبم تا محبت قطره قطره عشق باریدم

باران محبت چه زیباست

که می شوید کینه ها را

حالا که من باران محبت باریدم

قلبم چه زیبا و با صفا شده

اگر در آغاز ابری سیاه آمد در دلم
 

ولی بارانی بارید از جنس عشق

بارانی از جنس محبت در سرای سینه ام

ای ابر سیاه بر دل عاشقان ببار

تا بشویی کینه ها را و غصه ها را



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت21:24---15 دی 1391
با سلام اگه مایل به لینک باشید لینکتون کنم وبلاگتون خیلی احساسی و زیباست خسته نباشی

آیدا
ساعت16:26---30 مهر 1390
دارم میرم...
منتظرتم تا بیای و تو جشن خداحافظی شرکت کنی.


هلنا
ساعت22:55---24 شهريور 1390
عالیییییی بود.موفق باشی

MeLiNa
ساعت12:48---24 تير 1390
سلاممممم وبلاگت خيلي خوجلههه اهنگشمـ خيلي خوفهـ

Arezu
ساعت13:21---22 تير 1390
OhOH weblgeshono Che Naze vayvay eyvaL Baw

ریحانه
ساعت1:38---22 تير 1390
سلام . خیللللللللیی قشنگ بود بهم سر بزن و حتما نظر بده عزیزم
منتظرتما
. لینکت کردم تو هم بلینک
بای جیگرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:,ساعت 1:8 توسط Moein|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت